یادواره شهدای عملیات کربلای ۲ با محوریت سردار شهید محمود کاوه در بیرجند با حضور مسولان، مردم و خانواده شهدا و ایثارگران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،   استاندار در یادبود شهدای عملیات کربلای ۲ با بیان اینکه شهید کاوه در زمان جنگ شاگرد ما بود و الان استاد ماست ، گفت : امروز به مدد خون های پاک شهدا ، انقلاب اسلامی به محور مقاومت تبدیل شده است و موجی بزرگ در دل جوانان فلسطینی،افغانستانی و پاکستانی ایجاد شده است

او افزود: دشمن باید بداند که هر توطئه ای علیه ایران انجام دهد آن را خنثی خواهد کرد و پیروزی نصیب جوانان انقلاب اسلامی خواهد بود .

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضای استان نیز با بیان اینکه خاطرات دفاع مقدس باید نشر پیدا کند گفت: تکلیف همه ما و مسئولین در این رابطه سنگین است.

دختر شهید کاوه در این یادبود گفت : از محمود کاوه تا جوان مدافع حرمی که جانش را فدا کرد و جوانانی که با جنگ نرم دست پنجه نرمه میکنند همه لبیک گویان این انقلاب اند و اعتبار ما به جوان هایی است که اجازه نمیدند قرار داد های ننگین قاجاری امضا شود

زهرا کاوه ادامه داد : در نبرد فرهنگی امروز هیچ سیره ای پاکتر از شهادت نداریم و باید این شهادت را برای مقابله با تهاجم فرهنگی قرار دهیم.

خراسان جنوبی ۳۶ شهید را در عملیات کربلای ۲ تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و سردار شهید محمود کاوه یکی از شهدای این عملیات است که ۱۱ شهریور ۱۳۶۵ در سن ۲۵ سالگی در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انقلاب اسلامی ، محور مقاومت در منطقه

انقلاب اسلامی ، محور مقاومت در منطقه

انقلاب اسلامی ، محور مقاومت در منطقه

انتهای پیام / ط ا

آغاز یادواره شهدای عملیات کربلای ۲ در بیرجند

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.