معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران درباره اجرای طرح اوقات فراغت تابستان ۹۸ برای دانش آموزان تحت پوشش توضیحاتی داد.

حسین زمانیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ۱۲ هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد استان تهران هستند.

او با بیان اینکه ۶۰ درصد از این دانش آموزان در قالب کانون‌های موقت و دائم امداد و آموزشگاه‌های طرف قرارداد، اوقات فراغت خود را در قلب طرح‌های آموزشی گذرانده‌اند، گفت: دانش آموزان امداد در آموزشگاه‌های سطح شهر دوره‌های آموزشی نقاشی، زبان، موسیقی و غیره را گذراندند و کمیته امداد از آن‌ها حمایت کرد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران افزود: علاوه بر دوره‌های آموزشی دانش آموزان می‌توانند در بخش‌های تفریحی و زیارتی نیز شرکت کنند.


بیشتر بخوانید: فعالیت ۶ مرکز نیکوکاری با مدیریت بانوان تهرانی


زمانیان با بیان اینکه دانش آموزان در فصل تابستان سفر‌های ۴ ، ۵ و ۶ روزه به مازندران و مشهد مقدس داشتند، ادامه داد: اردو‌های درون شهری در اردوگاه شهید آوینی فشم نیز برگزار شد که یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش در آن شرکت کردند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: در اختتامیه طرح اوقات فراغت دانش آموزان تحت پوشش، از دانش آموزان و مربیان نمونه این طرح نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/

حضور بیش از یک هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در اردوگاه شهید آوینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار