قنادان مدیرعامل تاکسیرانی تهران از توزیع برچسب‌های سرویس مدارس در دفاتر سطح شهر تهران از امروز خبر داد.

آغاز توزیع برچسب‌های سرویس مدارس در دفاتر شهر تهران از امروزبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس که امروز (دوشنبه بیست و پنجم شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: امسال بیش از ۵۰ درصد برچسب‌های سرویس مدارس تهیه شده است و از امروز در میان دفاتر مدارس سطح شهر تهران توزیع می‌شود.

او با اشاره به تأیید صلاحیت ۷۵ درصد از خودروهای شخصی برای سرویس مدارس افزود: به دلیل افزایش حجم ترافیک و درگیری تاکسی‌ها از ابتدای مهر از ظرفیت خودرو‌های شخصی نیز برای سرویس مدارس استفاده خواهیم کرد.

قنادان گفت: متوسط سن تاکسیران‌ها ۴۸ سال و سن تاکسی‌های در حال فعالیت زیر ۷ سال است.


بیشتر بخوانید: جزئیات افزایش ۲۰ درصدی نرخ سرویس مدارس


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: این طرح به دلیل استفاده از سامانه سپند با طرح سال گذشته تفاوت دارد.

او افزود: سامانه سپند موجب شفافیت عمومی می‌شود و در پی آن شهرداری، دستگاه‌های نظارتی و اولیا دسترسی راحت‌تری به اطلاعات دارند، البته برخی مشکلات وجود دارد که باید حل شوند.

قنادان گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران و تأیید فرمانداری تهران هزینه‌های حمل و نقل ۲۰ درصد افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با بیان اینکه نظارت در چند سطح انجام می‌شود، ادامه داد:  در سطح اول نظارت مربوط به مدارس است و در سطح دوم با مشارکت پلیس انجام می‌شود و در سطح بعدی حضور آگاهانه والدین امری ضروری است، چراکه باید به برچسب‌های موجود بر سرویس فرزندان خود توجه کنند.

او تصریح کرد: والدین می‌توانند گزارش تخلفات موجود را از طریق سایت تاکسیرانی اعلام کنند. خودرو‌های متقاضی سرویس مدارس باید نسبت به دریافت برچسب اقدام کنند و اشخاصی که دو سال از تاریخ صدور گواهینامه آن‌ها گذشته و بالای ۲۳ سال سن دارند، می‌توانند در این حوزه وارد شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران افزود: در تلاش هستیم تا اعتبارهای لازم را برای سرویس مدارس استثنایی تأمین کنیم.

انتهای پیام/

تأمین ۵۰ درصد برچسب‌های سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار