رئیس سازمان صمت استان تهران گفت: براساس آمار و گزارشات کل پرونده‌های رونق تولید در سال ۱۵ هزار و ۳۹۸ توسط صنعتگر ان و تولید کنندگان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صادقی رئیس سازمان صمت استان تهران در جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران اظهار کرد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران ۵۵ جلسه برگزار کرده است.

او افزود: براساس آمار و گزارشات کل پرونده‌های رونق تولید در سال ۱۵ هزار و ۳۹۸ توسط صنعتگر ان و تولید کنندگان تشکیل شد که از این تعداد ۱۳هزار و ۳۰۰ پرونده به بانک‌ها ارجاع داده و تنها برای ۹ هزار و ۷۴۵ پرونده تسهیلات پرداخته شده است.

صادقی گفت: در استان تهران حدود ۲۲۴ پرونده به صورت مستقیم به بانک ارسال شد که تنها ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده همچنین ۲۵۷ پرونده توسط خود بانک پذیزفته شده که ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

او بیان کرد: استان تهران از نظر تعداد پرونده در جایگاه دوم کشور و از نظر ارقام وام در جایگاه نخست قرار دارد.

رئیس سازمان صمت گفت: بازسازی و نوسازی تنها تکنولوژی و محیط زیست را حفظ می‌کند در صورتی که اشتغالی ایجاد نمی‌کند.

او افزود: ۱۴۰ میلیارد تومان برای بازسازی و ۷۰۰ میلیارد تومان برای سرمایه در گردش تزریق شده که توسط بانک‌ها واریز شده است.


بیشتر بخوانید: تشکیل گروه معاونت امنیت فناوری اطلاعات برای امنیت دستگاه‌ها


صادقی تصریح کرد: سازمان صمت ۳ برابر طرح مصوب طرح به بانک‌ها معرفی کرده است که تنها بانک آینده حدود ۴۰ میلیارد تومان پرداخت کرده و ما باقی بانک‌ها در حال بررسی طرح‌ها هستند.

او بیان کرد: سازمان صمت ۳ درصد ۳۰ میلیارد تومان را پشش می‌دهد و مازاد آن را باید متقاضی وام پرداخت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار