مسئول دفتر بازرسی فرمانداری زرند از ثبات قیمتی مناسب بر بازار لوازم تحریر شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علوی؛ مسئول دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری زرند، با اشاره به نوسانات ارزی و تاثیر آن بر قیمت‌های بازار و با توجه به قرار گرفتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و جنب و جوش دانش آموزان برای خرید لوازم تحریر، از ثبات قیمتی مناسب و مطلوب بازار لوازم تحریر زرند نسبت به دیگر شهرستان‌های استان کرمان خبر داد.

علوی افزود: بر اساس ابلاغیه، تاکید و دستور فرماندار زرند برای بازرسی و نظارت ویژه بر بازار لوازم تحریر شهرستان در راستای جلوگیری از هرگونه تضییع حق و حمایت از خریدار و مصرف کننده، طرح نظارتی ویژه بازار نوشت افزار زرند پس از تعطیلات اخیر تاسوعا و عاشورای حسینی آغاز و تا نیمه اول مهرماه ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه تیم نظارتی یاد شده با همکاری ادارات اصناف، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و بهداشت به سرپرستی دفتر بازرسی فرمانداری آغاز به کار کرده است؛ بیان داشت: خوشبختانه تا کنون با بارزسی‌های مستمر بعمل آمده از مراکز خرید لوازم التحریر، هیچ گونه تخلف، گرانفروشی،  رعایت نکردن موازین قانونی فروش و پلمب واحد‌های مذکور را نداشته ایم.

علوی تصریح کرد: عرضه دفتر‌های تعاونی با تعرفه دولتی و کتب درسی دانش آموزان در کتاب فروشی‌ها و مراکز توزیع کتاب درسی آغاز شده و دانش‌آموزان با مراجعه به این مراکز نسبت به تحویل کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

اوبا توجه به تاثیر لوازم تحریر در فرهنگ و رفتار دانش‌آموزان تاکید کرد: خانواده‌ها در خرید لوازم تحریر به مسائل فرهنگی و دینی میهن اسلامی اهمیت دهند تا فرزندانشان را از دوران مدرسه با فرهنگ ایرانی آشنا سازند.
انتهای پیام/ی

تاثیر لوازم تحریر در فرهنگ و رفتار دانش‌آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار