سه میلیارد ریال اعتباربرای نوسازی تجهیزات مدارس فاروج ابلاغ شده که با تخصیص آن توسط سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس، بخشی از نیاز مدارس این شهرستان برطرف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مجید معتمدی مدیر آموزش و پرورش فاروج گفت: اکنون در حال پیگیری برای دریافت این اعتبار هستیم که با دریافت این رقم، آنرا متناسب با نیاز مدارس، صرف تجهیز آن‌ها خواهیم کرد.

مجید معتمدی با اشاره به آغاز سال تحصیلی، گفت: با اجرای طرح شاداب سازی، مدارس شهرستان برای ورود ۸ هزار دانش آموز، از جمله ۸۳۰ کلاس‌اولی، آماده شده است.

معتمدی با اشاره به در دست ساخت بودن سه باب مدرسه خیرساز در شهرستان گفت: ۲ مدرسه ۶ کلاسه و سه کلاسه در روستا‌های چری و آرمود آغاجی تکمیل شده و مدرسه روستای دالنجان هم در دست ساخت است.

او با اشاره به اینک «سعید نفری» خیر مدرسه‌ساز تهرانی، همه هزینه ساخت آموزشگاه سه کلاسه روستای دالنجان کردیه فاروج را تقبل کرده، افزود: این آموزشگاه در ۱۶۵ متربنا ساخته می‌شود که امیدواریم تا مهرماه سال آینده برای استفاده دانش آموزان آماده بهره برداری شود.

معتمدی از گرفتن مجوز ساخت مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی روستای خرق نیز خبر داد و گفت: اعتبار ساخت این مدرسه از محل بنیاد برکت تامین می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فاروج همچنین از در دست ساخت بودن چهار باب آموزشگاه از محل منابع ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ باب آن شامل مدارس یک کلاسه روستا‌های تبریان و سلیمان‌آباد در مراحل پایانی است، واحد سه کلاسه روستای یام به مرحله نما رسیده و مدرسه ۶ کلاسه شهید باهنر نیز که ساخت آن از خردادماه امسال آغاز شده، پیشرفت فیزیکی قابل قبولی دارد.

انتهای پیام/د

اختصاص سه میلیارد ریال برای نوسازی تجهیزات مدارس فاروج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.