فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه از دستگیری توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر صنعتی در بشرویه خبر داد.

سرهنگ  مریمی فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: با دریافت اطلاعات مردمی مبنی بر انتقال و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان بشرویه، دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران در تحقیقات گسترده پلیسی یکی از توزیع کنندگان حرفه‌ای مواد مخدر صنعتی را در شهرستان بشرویه شناسایی و متهم را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ مریمی اظهار کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی محل فعالیت این سوداگر مرگ را بازرسی و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم چند بسته آماده فروش مواد مخدر صنعتی کشف شد.

  دستگیری ۲ کول بر مواد مخدر با ۴۱ کیلو تریاک در سربیشه 

 سرهنگ حسین تقی زاده  جانشین انتظامی شهرستان"سربیشه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سربیشه در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، از انتقال یک محموله مواد مخدر بصورت کوله بری در محور‌های فرعی این شهرستان مطلع شدند و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با شناسایی محل تردد کول بر‌ها در محور‌های فرعی به محل مورد نظر اعزام شدند و مشاهده کردند ۲ نفر کوله بر در نزدیکی جاده قصد تحویل دادن مواد مخدر را به یک موتورسیکلت دارند.

سرهنگ تقی زاده گفت: متهمان با مشاهده مأموران محموله مواد مخدر را رها کردند و به سمت ارتفا عات متواری شدند که مأموران در پاک سازی از محل ۴۱ کیلو تریاک کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان سربیشه  تصریح کرد: متهمان با اقدامات پلیسی دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.