قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: نقش بی بدیل رسانه ملی در تبیین و اطلاع رسانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی و به یاد ماندنی است.

نقش رسانه ملی در تبیین چهلمین سال انقلاب به یاد ماندنی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نصرت اله لطفی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: رسانه ملی با محوریت معاونت امور استان‌ها با برنامه ریزی از دو سال قبل از چهل سالگی انقلاب اسلامی، به خوبی توانست دستاورد‌های انقلاب اسلامی را با افتخار به گذشته و امید به آینده تبیین و اطلاع رسانی کند و در این زمینه نقشی بی بدیل، ستودنی و به یاد ماندنی از خود به جا گذاشت.

او افزود: در این میان، شبکه‌های استانی در به تصویر کشیدن حضور افتخارآمیز و غرور آفرین مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن  بی‌نظیر چهل سالگی انقلاب اسلامی و ناامید کردن دشمنان داخلی و خارجی نقش موثری داشتند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همچنین بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کمیته رسانه و فضای مجازی با محوریت صدا و سیمای مرکز بوشهر در بین کمیته‌های ۲۵ گانه رتبه اول را به دست آورد و این موفقیت زمینه درخشش و افتخار کل استان را نیز فراهم کرد.

صدا و سیمای مرکز بوشهر در چهل سالگی انقلاب اسلامی با تولید و پخش ۱۲۰ هزار دقیقه برنامه در حوزه‌های رادیو، تلویزیون، خبر، فضای مجازی، شعر و موسیقی و پژوهش در گستره استانی، ملی و فراملی وکسب مقام اول و عنوان بهترین برنامه تلو. یزیونی مراکز استان‌ها و تولید مستند فاخر دریای خدمت، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته را منعکس کرد.

انتهای پیام/ک

نقش رسانه ملی در تبیین چهلمین سال انقلاب ستودنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.