پیامک‌های دریافتی بیستم و ششم شهریورماه؛

عقب‌افتادگی حقوق معلمان حق‌التدریس شهرری/ تأخیر در تحویل خودرو توسط شرکت سایپا

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم و ششم  شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


6114....0915: سلام لطفا درباره خروج پادگان لشکر77 مشهد گزارشی تهیه کنید با گذشت ده سال از فرمان رهبری مبنی بر خروج پادگان از مرکز شهر ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

 

3900...0902: باسلام. آیا مسولان محترم خبر دارند که معلمان حق التدریس شهرری از 10 ماه پیش تاکنون ریالی از حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

 

3445...0916: سلام قرار بود اول امسال مستمری مددجویان بهریستی و کمیته امداد 20درصد افزایش پیدا کنه بعد از گذشت 6 ماه قراره آخر این ماه افزایش پیدا کنه اما مابه التفاوت رو نمی خواهند پرداخت کنند. لطفا پیگیری کنید.باتشکر

 

8619...0913: نتایج کنکور نظام قدیم تفاوتها نسبت به پارسال زیاد شده. دانشگاهی که پارسال۱۵۰۰۰روزانه میگرفته امسال ۱۳۰۰۰رو شبانه گرفته ما نظام قدیمی ها به نتیجه اعتراض داریم. لطفا رسیدگی کنید.

 

5099...0910: ما دق دقه مسکن داریم خواهش می کنم پیکیری کنید قیمت مسکن آنچنان پایین نیامد است ممنون

 

4113...0938: با سلام . امسال 1398 به دلیل کمبود معلم در خورستان، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد، آنهایی که از سال 1379 تاکنون سابقه آموزشی در نهضت سواد آموزی و یا به عنوان سرباز معلم بوده اند را از اول مهر امسال 98 به صورت حق التدریس جذب خواهد کرد، و مدارک ما را تکمیل و به تهران ارسال کردند، اما تاکنون هیچ خبری جهت بکارگیری ماها اعلام نکردند، با اینکه اول مهر نزدیک است ، من تمام برنامه زندگیم را برمبنای این استخدامی گذاشته ام ، در صورتی که با کمبود شدید معلم روبرو هستند ، چگونه است که در استان هرمزگان حتی برای چنین افرادی با شرایط ما ، دعوت بکار شده اند و حتی حکم کارگزینی هم جهت تدریس از اول مهر98 برایشان صادر شده است خواهشا پیگیری بفرمایید تشکر . احمدی

 

4098...0913: سلام .‌ چرا با توجه به مصوبه مجلس سازمان تامین اجتماعی به جای 9 ما مرخصی زایمان 6 ما مرخصی به بانوان می ده؟؟ و وقتی هم اعتراض می کنیم می گویند که اگر از طریق دیوان عالی شکایت کنید سه ماه بهتون تعلق می گیره ... چرا برای چیزی که حق مان هست باید از طریق شکایت بهش برسیم.

 

8518...0915: با سلام لطفا به شرکت سایپا بگین به تعهداتشون عمل کنند یک ساله خودروی تیبا ثبت نام کردم تمام پولش را ریختم هنوز که هنوز از تحویل خبری نیست. امور مشترکین هم که جواب درستی نمی دهند.

 

2827...0939: سلام . آیا حذف یارانه های بازاریان پر در آمد موجب تلافی بعضی بازاریان و گرانی اجناس و اجحاف به همان کم درآمدها نمی شود ؟

 

9495...0938: باسلام قرار بود مستمری معلولين 20درصد اضافه شود ولی متاسفانه از اول سال همان يکصد و هشتاد هزار ريال واريز مي شود لطف کنيد پيگيري نماييد .باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار