پویانمایی حکایات رِندَک کاری از صدا و سیمای مرکز فارس به زودی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسماعیل شاکر تهیه کننده، کارگردان و انیماتورِ صدا و سیمای فارس اظهار کرد: مجموعه ۱۲ قسمتی پویانمایی حکایات رِندَک در صدا و سیمای مرکز فارس تولید شده است.

او با بیان این که روشِ ساخت این پویانمایی سه بعدی است افزود: در این مجموعه شخصیت‌ها به رنگ مشکی و دو بعدی است که با شیوه‌های خاص، تصویری سه بعدی به بیننده القا می‌کند.

شاکر ادامه داد: از هنر گرافیک در این پویانما استفاده و هنر اصیل ایرانی در صحنه‌های مختلف به صورت ساده و گرافیکی نمایش داده شده است.

تهیه کننده، کارگردان و انیماتورِ این پویانمایی تصریح کرد: در این مجموعه سه شخصیت ایفای نقش می‌کنند که رندک شخصیت اصلی این مجموعه است.

او با بیان این که رندک شخصی عاقل و دانا است گفت: هر بخش از این مجموعه زیرکیِ رندک را در مقابل دسیسه‌های وزیر نشان می‌دهد و که با هوشمندی خود به طریقی وزیر حیله گر را رسوا می‌کند و مردم را از شر او نجات می‌دهد.

شاکر اضافه کرد: رندک سعی دارد با زیرکی و رندی خاص خود حق مظلوم را از ظالم بگیرد.

او با اشاره به این که ساخت این مجموعه ۳ سال زمان برده و قرار است به زودی از شبکه‌های سراسری پخش شود، تصریح کرد: پخش مجموعه پویانمایی رندک هم اینک از شبکه استانی مرکز فارس آغاز شده است.

در این مجموعه نویسندگی و فیلمنامه نویسی به عنوان جواد راهنما، سیدمحمدحسن نبوی زاده به عنوان ناظر کیفی، علی شریفی به عنوان تصویربردار، الیزا اورامی به عنوان مدیر دوبلاژ و وحید رئیسی به عنوان مسئول موسیقی فعالیت کردند.

انتهای پیام/چ

تولید پویانمایی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار