کلیپ جدید ستاد امر به معروف با موضوع آقازادگی، شفافیت آراء و امضاهای طلایی + فیلم

ستاد احیای امر به معروف، با انتشار کلیپی جدید و قابل تأمل به موضوعاتی همچون طرح شفافیت آراء نمایندگان، آقازاده‌ها، رانت‌ و امضاهای طلایی پرداخت.

آقازادگی، شفافیت آراء، امضاهای طلایی و... در کلیپ جدید ستاد امر به معروف + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر دو مورد از فروع دین مبین اسلام هستند و در قرآن کریم و روایات بسیاری به این دو موضوع پرداخته شده است؛ از آنجایی که این فریضه دینی دارای اهمیت بسزایی است، در کشور ما ستادی با عنوان "ستاد احیای امر به معروف" وجود دارد.

این ستاد چندی پیش کلیپی با عنوان " مرسی که خلاف می‌کنیم و چیزی بهمون نمیگین" را منتشر کرد که در آن به طرز متفاوتی به اهمیت موضوع امر به معروف پرداخته شده بود.

در این کلیپ افرادی دیده می‌شدند که با وجود انجام اقدامات هنجارشکنانه و اشتباه، هیچگونه تذکر و تلنگری از کسانی که در نزدیکی آن‌ها بودند، دریافت نمی‌کردند و در ادامه با لحن قابل تأملی در برابر لنز دوربین این عبارت را تکرار می‌کنند که «مرسی که خلاف می‌کنیم و چیزی به ما نمی‌گویید» ؛ نکته تلنگر برانگیز این کلیپ، اشاره به اهمیت سکوت نکردن در برابر اقدامات هنجارشکنانه دیگران بود و این که در مواقعی انسان با سکوت خود، اقدام غلط دیگری را تأیید می‌کند. 


بیشتر بخوانید: مرسی که خلاف می‌کنیم و چیزی بهمون نمی‌گید! + فیلم


پس از استقبال از این کلیپ ستاد امر به معروف در فضای مجازی، این ستاد با انتشار کلیپی دیگر و قابل تأمل به موضوعاتی همچون طرح شفافیت آراء نمایندگان، آقازاده‌ها، رانت‌ و امضاهای طلایی و... پرداخته است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۲۳:۱۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
ایا حمایتی از افرادی که نهی از منکر و امر به معروف می کنند بخصوص کارمندان دولت در دستگاههای اجرایی که شاهد تخلفات اشکار و پنهانی متعددی هستند،میشود. گزارش و مستندات دقیق از تخلفات برخی از مدیران و کارمندان نور چشمی به بالاتر مقام مجاز دستگاه اجرایی ارائه میشود متاسفانه بایگانی و یا به روئیت فرد متخلف و یا مدیر متخلف میرسانند. و وای بحال تهیه کننده گزارش از همه چیز محروم و تبعید میشود. و یا به دید فضول و انتن ابرویش را میبرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
عالیییییییییییی
امید آنکه بی تفاوت نباشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
هیچ امضای طلایی معنی ندارد ، بجز مردم را در خاک سیاه نشاندن و خیانت کردن به مردم.