مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۷ مرداد سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش گرفتن پیکان وانت

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: دیروز ساعت ۴ عصر در پی تماس مردمی مبنی بر آتش گرفتن خودرو پیکان وانت در چهار راه شیخ بابا بلافاصله یک گروه ۳ نفره به محل اعزام شدند.

او علت حادثه را اتصال سیم کشی خودرو اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

پوشش گیاهی طعمه حریق شد

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: دیشب حوالی ساعت ۹ در تماسی ازسوی شهروندان مبنی بر وقوع آتش سوزی پوشش گیاهی در اطراف سد بلافاصله یک گروه ۳ نفره از نیرو‌های سازمان به محل اعزام و مانع از پیش روی آتش به زمین‌های اطراف شدند.

او مدت زمان مهار آتش را حدود یک ساعت اعلام کرد و افزود: در بسیاری از موارد بی توجهی و دور ریختن ته سیگار روشن موجب بروز آتش سوزی در پوشش گیاهی است.

آتش گرفتن کپسول پیک نیک

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: دیروز ساعت ۵ عصر پس از دریافت گزارش آتش گرفتن پیک نیک در منطقه کوی الزهرا از طریق سامانه ۱۲۵، بلافاصله مأموران آتش نشانی این شهرستان به محل اعزام شدند و ضمن خاموش کردن آتش از انفجار آن جلوگیری کردند.

او با اشاره به اینکه این حادثه در یکی از منازل مسکونی رخ داد افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
احمدی گفت: حوادث ناشی از استفاده از کپسول‌های گاز غیراستاندارد پیک‌نیک و بکارگیری غیراصولی از آن‌ها بخصوص در فضا‌های بسته باعث بروز حوادثی زیادی برای مردم می‌شود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.