مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران از آزادی ۲۷۵ زندانی تهرانی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران در شصتمین جلسه هیات امنای ستاد دیه استان تهران گفت: تبعات و آسیب‌های اجتماعی به زندانیان و خانواده آنان متوجه جامعه و قوه قضاییه است و ستاد دیه در کاهش این آسیب‌ها اجتماعی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد، هر چند که ظرفیت‌های ستاد دیه استان تهران محدود است، اما ستاد دیه می‌تواند با نگاهی خیرخواهانه و با ارتباط موثر با خیرین و نیکوکاران و همچنین چهره‌های موجه اجتماعی، شرکت‌های با بنیه قوی، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در راستای سیاست‌های کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تاثیر گذار باشد.

او تصریح کرد: انتظار بنده از ستاد دیه تهران این است که ارتباط ستاد با محاکم قضایی و دادگستری‌های استان مانند همیشه باشور و نشاط باشد تا در امور آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد کوشاتر از همیشه باشیم.


بیشتر بخوانید: عزاداران حسینی ۱۱ زندانی را آزاد کردند


رحمانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران در ادامه جلسه ضمن بیان آمار مبسوطی در حوزه عملکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد افزود: از ابتدای امسال­ تا­ ۲۴ شهریور‏,­ ۲۷۵ زندانی شامل ۱۱ زندانی زن و تعداد ۲۶۴ زندانی مرد از زندان‌های استان تهران آزاد شدند.

در این جلسه پرونده ۳۷ نفر از مددجویان متقاضی کمک مورد بررسی اعضاء و رئیس کل دادگستری استان قرار گرفت و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

انتهای پیام/

۳۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران آزاد شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار