مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از پوشش ۱۰۰ درصدی امواج دیجیتال تلویزیون در این استان تا پایان سال خبر داد.

پوشش دیجیتال استان مرکزی تا پایان سال به ۱۰۰ درصد می‌رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آذردشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد از پوشش جمعیتی استان تحت پوشش دیجیتال هستند تا پایان سال پوشش دیجیتالی استان به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

 امیر هوشنگ آذردشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در جریان بازدید از ایستگاه فرستنده کوه پناه تفرش گفت: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد از پوشش جمعیتی استان مرکزی زیر پوشش دیجیتال هست و تا پایان سال پوشش دیجیتالی استان به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

آذردشتی افزود: در جریان بازدید از ایستگاه فرستنده کوه پناه مسائل و مشکلات همکاران در شورای اداری صدا و سیما مطرح شد و بنا داریم با همکاری مسئولان صدا و سیما و مسئولان استانی مشکلات را در مورد دسترسی و جاده این ایستگاه را برطرف کنیم.

او اضافه کرد: در استان مرکزی بیش از ۱۷۰ فرستنده تلویزیونی وجود دارد که فرستنده کوه پناه یکی از ۱۰ فرستنده مرتفع کشور است.

امیر هوشنگ آذردشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی به همراه معاونان و مدیران از ایستگاه کوه پناه تفرش بازدید کردند.

ایستگاه کوه نور تفرش در ارتفاع ۲هزارو۸۰۰ متر از سطح دریا در شهرستان تفرش تنها فرستنده پر قدرت صدا و سیمای استان مرکزی است که توسط آن ۸۰ درصد از جمعیت استان تحت پوشش دیجیتال قرار می‌گیرند.

انتهای پیام / ج

پوشش دیجیتال استان مرکزی تا پایان سال به ۱۰۰ درصد می‌رسد

برچسب ها: صداوسیما ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار