فرماندار خرم آباد:

انتخاب سرپرست جدید شهرداری خرم ‎آباد غیر قانونی است

فرماندار خرم ‎آباد گفت: انتخاب محمد شریفی مقدم به عنوان سرپرست جدید شهرداری خرم‎ آباد غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسد عبداللهی فرماندار خرم ‎آباد گفت: انتخاب محمد شریفی مقدم به عنوان سرپرست جدید شهرداری خرم‎ آباد غیرقانونی است.

اسد عبداللهی  افزود: با استناد به قوانین جاری، خاصه قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران (ماده ۹۰) با توجه به اینکه مراحل قانونی انتخاب سرپرست و شهردارجدید طی نشده، این امر غیرقانونی محسوب می‌شود.

او تصریح کرد: ضمن تذکر جدی به شورای اسلامی شهر خرم آباد در راستای رعایت قوانین و مقررات، سرپرستی رضا بردبار از نظر این فرمانداری قانونی بوده و همچنان به قوت خود باقی است و معرفی فرد جدید تا طی مراحل قانونی و تایید کمیته انطباق فرمانداری غیرقانونی است.

اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد یک ماه پس از انتصاب رضا بردبار به عنوان شهردار این شهر، ۲۶ شهریورماه وی را برکنار و محمد شریفی مقدم را به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی کردند.

این شورا روز سه شنبه در جلسه هفتاد و هفتم، محمد شریفی مقدم از نیرو‌های با سابقه شهرداری را به عنوان سرپرست این نهاد انتخاب کرد.

این انتخاب در حالیست که بردبار ۲۶ مرداد با کسب آرا ۹ نفره اعضا انتخاب و در این مدت کوتاه بار‌ها از سوی اعضا تمجید شده بود.

وحید رشیدی شهردار سابق خرم آبادکه ۲۹ شهریور ۹۶ این سمت را پذیرفته بود؛ ۲۴ مرداد امسال به اتهام سواستفاده از اموال شهرداری و تصرف غیرقانونی در این اموال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.

شورای شهر تاکنون در خصوص اظهارات فرماندار توضیحی نداده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ر

غیرقانونی بودن انتخاب سرپرست جدید شهرداری خرم ‎آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.