مرحله مقدماتی زیر ۱۶ سال فوتبال آسیا از گروه سوم به میزبانی همدان از امروز در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری مریانج آغاز می‌شود.

آغاز مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶سال آسیا در همدانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حال و هوای شهر همدان این روزها بیش از هر زمان دیگر با میزبانی مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶سال آسیا فوتبالی شده است.

مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶سال آسیا از ۲۷تا۳۱ شهریور در همدان برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در این گروه میزبان تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو است.

تیم ملی ایران امروز  از ساعت ۱۹و۴۵ دقیقه به مصاف مالدیو می‌رود و در طرف دیگر افغانستان و فلسطین هم از ساعت ۱۶و۴۵ دقیقه با هم رقابت می‌کنند.

مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال نوجوانان آسیا در دو منطقه غرب و شرق با حضور ۴۶کشور برگزار می‌شود.

گویا با رایزنی مقرر شده در این دوره از بازی‌ها ورود بانوان به ورزشگاه امکان‌پذیر باشد و به همین منظور ضلع شرقی ورزشگاه برای آن‌ها آماده شده است، گیت‌های ورودی بانوان به ورزشگاه از ورودی آقایان به طور کامل جداست و از همین رو آن‌ها می‌توانند بدون مشکل در ورود و خروج به استادیوم رفته و بازی‌های گروه سوم را تماشا کنند.

از طرف دیگر قرار شد این مسابقات همزمان با سیمای استانی همدان، از شبکه ملی «شما» نیز به صورت مستقیم پخش شود. گویا این پخش تنها برای بازی‌های تیم ملی امکان‌پذیر است.

ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج که قریب به ۱۰ سال از عمرش می‌گذرد، این روز‌ها برای میزبانی از گروه سوم مرحله مقدماتی نوجوانان آسیا دوباره بازسازی و تجهیز شده و با چهره‌ای متفاوت میزبان این رویداد آسیایی خواهد بود.

از قرار معلوم در این مسابقات بلیت‌فروشی انجام خواهد شد، به گفته رئیس هیأت فوتبال استان، فوتبال‌دوستان ایرانی می‌توانند به صورت رایگان نسبت به خرید بلیت این بازی‌ها اقدام کنند، اتباع خارجی باید نسبت به پرداخت وجه بلیت اقدام کنند و مبلغ آن نیز ۱۵۰ هزار ریال تعیین شده است.

لیدر‌های تیم فوتبال پاس با هماهنگی صورت گرفته به منظور ساماندهی مشوقان و تماشاگران حامی تیم ملی ایران انتخاب شده‌اند و جلسه‌ای را نیز با ناظران فرهنگی فدارسیون فوتبال کشورمان برگزار کرده‌اند.

سازمان ضد دوپینگ قرار است با حضور در این مسابقات نسبت به آزمایش دوپینگ ورزشکاران اقدام کنند، هر چند هنوز از زمان حضور این افسران در همدان و استادیوم محل بازی‌ها اطلاع دقیقی منتشر نشده است.

دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان ایران که در بازی دوستانه عراق به دلیل درگیری و ایجاد آشوب از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان محروم شده بود، با درخواست مدیر تیم‌های ملی کشور به صورت موقت بخشیده شده تا در این رویداد تیم ملی کشورمان را همراهی کند.

تیم ملی افغانستان ۱۵ ساعت مانده به شروع اولین مسابقه خود در شهر همدان حاضر شده و گویا به دلیل لو نرفتن اطلاعات تمرینی خود در یک شهری به غیر از همدان اقدام به برپایی اردویی کوتاه‌مدت کرده بود.

انتهای پیام/د.ا

مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا در  همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار