رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کسب رتبه نخست دادسراهای عمومی و انقلاب استان در شاخص نرخ رسیدگی به پرونده های قضایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:با توجه به آمار ارائه شده از سوی معاونت راهبردی قوه قضائیه ، دادسراهای استان هرمزگان رتبه نخست کشوری را در شاخص نرخ رسیدگی به پرونده های قضایی کسب کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از شعب مختلف دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس با مسئولین این مجتمع قضایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید  رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جمع مسئولین و کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس بر لزوم پرهیز از اطاله دادرسی و توجه مستمر به تسریع در روند رسیدگی های قضایی و اجرای احکام تأکید کرد.

او  اصلی ترین هدف از اجرای طرح تعالی سازمانی در قوه قضاییه را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و از گشاده رویی، پاسخگویی سریع، پیگیری مطالبه های مراجعان، سعه صدر و صبور بودن در مواجه با شهروندان به عنوان عوامل مؤثر در جهت جلب رضایتمندی مردم نام برد.

علی صالحی  در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم بازدید منظم و مستمر قضات از بازداشتگاه ها و زندان ها تأکید کرد و  گفت:حضور قضات در جمع مددجویان، علاوه بر رسیدگی سریع تر به مشکلات و پرونده ها، سبب کاهش فشارهای روحی و روانی زندانیان نیز می شود.

انتهای پیام/ف

بازدید رئیس کل دادگستری  هرمزگان از شعب مختلف دادسرای عمومی و انقلاب

برچسب ها: دادگستری ، دادسراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.