نمایش «سواران دریا» کاری از گروه تئاتر هوسم رودسر از جمعه ٢٩ شهریور به مدت یک هفته در پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کمال عباس نژاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر  گفت: نمایش  سواران دریا  دارای مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، تجربه‌ای نو از گروه تاتر هوسم این اداره به نویسندگی رضا یاوری و طراحی کارگردانی فاطمه مولودی بوده که با همکاری این اداره، از جمعه ٢٩ شهریور ٩٨ به مدت یک هفته در پلاتو شهید نظامدوست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر اجرا خواهد شد.

او افزود: نمایش سواران دریا داستان پیرمردی است که بافنده شلاق‌های چرمی برای زدن اسب‌ها بوده که به این دلیل دچار نفرین اسب‌ها می‌شود.

عباس نژاد ادامه داد: در این نمایش سید رضا مولوی، فاطمه مولودی، محسن پورنظری به عنوان بازیگر و محبوبه صفر پور منشی صحنه - پریسا مهدی پور، محمد داوطلب، ایمان غلامی مدیر صحنه و امید محمددوست طراح نور و کیمیا قربانعلی پور اجرای نور و مقداد غلامی میکس و مسترینگ صدا از عوامل اجرایی می‌باشند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر در پایان تصریح کرد: نمایش " سواران دریا " از جمعه ٢٩ شهریور  تا ٥ مهر ساعت ١٨ در پلاتو شهید نظامدوست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر اجراء و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیط با شماره ٠٩٢٢٠٩٠٣٤٨٨ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/آ

سواران دریا از جمعه در رودسر اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.