سرپرست پلیس راهور گیلان در جمع مسؤولان انتظامی شهرستان ماسال بر لزوم برقراری ایمنی و نظارت کامل بر سیستم حمل نقل دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ امیر طالبی سرپرست پلیس راهور گیلان در مراسم معارفه رییس پلیس راهور شهرستان ماسال که با حضور مسؤولان و جمعی از کارکنان انتظامی این شهرستان برگزار شد گفت: باتوجه به وضعیت عبور و مرور در معابر شهری استان و آمار‌های موجود، مهم‌ترین چالش ترافیکی استان تصادفات عابران پیاده و موتورسواران است.

او با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد جانباختگان حوادث رانندگی در حوزه درون شهری استان گیلان موتورسواران و عابران پیاده هستند افزود: باید تمرکز ادارات و نهاد‌های مؤثر در ایمنی ترافیک معطوف به این موضوع باشد تا با فرهنگ سازی، اصلاح هندسی و ایجاد سازه‌های مناسب برای تردد عابران پیاده و اعمال مقررات در سطح شهر‌های استان و مناطق پر تردد، روند کاهش تصادفات را دنبال کنیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اولویت اصلی ترافیکی این روز‌های پلیس راهور بازگشایی مدارس و برقراری ایمنی و نظارت کامل بر سیستم حمل نقل دانش آموزان است تصریح کرد: پلیس از همه ظرفیت‌های خود برای ایجاد ترافیکی روان و ایمن در شروع سال تحصیلی استفاده می‌کند تا همانند سال گذشته ایمنی کامل برای تمامی دانش آموزان فراهم شود.

سرهنگ طالبی نظارت بر خودرو‌های سرویس مدرسه، رفع نواقص هندسی معابر و ایجاد خط کشی و نصب تابلو علائم جدید را از اقدامات و پیگیری‌های پلیس راهور برای تحقق ایمنی ترافیکی دانش آموزان دانست.

گفتنی است در این مراسم سروان علی محمدی به عنوان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ماسال معرفی و از زحمات سروان محمدباقر معصومی رئیس پیشین راهور ماسال تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/آ

ایمنی حمل و نقل دانش آموزان اولویت پلیس راهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.