رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور در خمین آغاز شد.

آغاز مسابقات تنیس روی میز کشور در خمین/ پایان مسابقات تنیس آزاد مردان در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس روی میز کشوربا حضور ورزشکاران استان‌های مختلف کشور در خمین آغاز شد.

سراجی مسئول برگزاری مسابقات  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در این مسابقات ۱۸۰ نفر از ۱۸ استان کشور در ۲ رده سنی بزرگسالان و نونهالان به مدت ۲ روز در خمین باهم به رقابت خواهند پرداخت.

سراجی افزود: این مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس و کنگره نقش حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و یادبود مرحوم سید رضا شریفی چهره شاخص در این رشته ورزشی در خمین با حضور ورزشکاران ملی پوش آغاز شد.

او اضافه کرد: برگزاری مطلوب مسابقات می‌تواند در بهبود سطح کیفی و کمی بازی‌ها و ارتقاء سطح فنی بازی بازیکنان نقش به سزایی داشته باشد.

پایان مسابقات تنیس آزاد مردان با معرفی نفرات برتر

مسابقات تنیس آزاد قهرمانی کشور مردان جام آترون با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

در جدول اصلی این رقابت‌ها، ماهان صفاییان پور عنوان نخست را کسب کرد، کیارش رسام نژاد در جای دوم ایستاد و اسماعیل صدری و صابر سلیمانی پور نیز بصورت مشترک سوم شدند.

۳۳ تنیسور از استان‌های مرکزی، تهران، اصفهان، قم، مازندران و زنجان به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس استان مرکزی در اراک با هم رقابت کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.