نماینده تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: ما از لحاظ مالی جزء تیم های پنج و ششم جدول هستیم و قراردادهای نجومی بازیکنان ما صحت ندارد.

مصیب کرمانشاهی نماینده تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ترکیب تیم شهرداری بم در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان همان ترکیب سال گذشته است و تغییرات چندانی نداشته ایم، فقط یکی، ۲ بازیکن از تیم ما رفته اند و ۲ بازیکن جدید به تیم اضافه کردیم. ما هر سال برای قهرمانی وارد مسابقات لیگ برتر می‌شویم و هدف امسال ما هم گرفتن کاپ قهرمانی برای هفتمین سال متوالی است.

او تصریح کرد: ما در شهر کوچکی زندگی می‌کنیم و تیم شهرداری بم از لحاظ مالی در وضعیت ضعیفی قرار ندارد اما خدا را شکر با مدیریت درست تیم را به سرانجام می‌رسانیم.

کرمانشاهی افزود: متاسفانه در لیگ برتر کم نیستند افرادی که می‌گویند تیم شهرداری بم برای بازیکنانش خوب پول خرج می‌کند، اما باید بگویم که تیم ما در فصل گذشته حتی یک سفر پروازی هم نداشته و حتی در بازی با تیم ارومیه هم با اتوبوس به آنجا رفتیم.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شد


نماینده شهرداری بم در ادامه گفت:  می‌توانم بگویم تیم بم در سه سال گذشته حتی ۲ سفر پروازی هم نداشته است، چون درآمد چندانی نداریم.

با هیچ بازیکنی قرارداد نجومی نبستیم

کرمانشاهی تصریح کرد: تیم بم شاید قرارداد‌های نجومی با بازیکنانش نبسته باشد و مبلغ قرارداد‌ها متوسط باشد، اما در پایان فصل تمام مبلغ قرارداد‌ها تسویه می‌شود و حتی یک ریال هم از بازیکنی طلب نداریم.

او افزود: هیچ بازیکن شاکی از تیم ما وجود ندارد در پایان فصل بازیکنان وقتی به خانه هایشان می‌روند هیچ طلبی از ما ندارند و سر مبلغی که با ما به توافق رسیده اند همان مبلغ را از ما می‌گیرند. یکسری تیم‌ها قرارداد‌های بالا می‌بندند، اما در آخر تمام آن پول را به بازیکنان نمی‌دهند و بازیکن به مشکل می‌خورد.


بیشتر بخوانید: ناظمی: تیم‌ها برای انصراف از لیگ فوتبال بانوان باید مکتوب درخواست کنند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار