معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی از بهره مندی بیش از هزارمددجو کمیته امداد استان از آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:هزار و ۱۹۳ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد با معرفی به مراکز فنی و حرفه‌ای استان، از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.

او افزود:برای توانمند سازی خانوار‌های زیرپوشش این نهاد، این افراد در ۵ ماه  اول سال  در رشته‌های مختلف مهارت کسب کرده اند.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان  با اشاره به اینکه برای آموزش این تعداد از مددجویان ۳۷۰ میلیون ریال هزینه شده است،بیان کرد: از این تعداد ۶۴۴ نفر آموزش‌های مقدماتی، ۲۷۴ نفر پایدارسازی و توسعه و ۲۷۵ نفر آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

او  ادامه داد:کمیته امداد با ارائه آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای، مددجویان را به صورت مستقیم از طریق موسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی به کارفرمایان معرفی می‌کند تا مشغول به کار شوند.

حسینی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی بر اساس علاقه و استعداد مددجویان اظهار کرد: آنها می توانند پس از فراگیری مهارت‌های لازم ،شغل مورد نظر خود را ایجاد کرده و به استقلال اقتصادی برسند.

انتهای پیام/ ی

بهره مندی ۱۱۹۳ نفر از نیازمندان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.