مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:تابلو‌ها و علایم ایمنی زبان گویای جاده‌ها هستند و باید از این ابزار در جهت اقنا درست مخاطبین بهره گرفت.

تابلو‌ها و علایم ایمنی زبان گویای جاده‌ها هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دوره ارتقاء ایمنی راه‌ها که با حضور معاون دفتر ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با شرکت روسای ادارات ستادی، شهرستانی و کارشناسان ایمنی اداره کل برگزار شد، گفت: تابلو‌ها و علایم ایمنی زبان گویای جاده‌ها هستند و باید از این ابزار در جهت اقنا درست مخاطبین بهره گرفت.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این مراسم گفت: تابلو‌ها و علایم ایمنی در محور‌های مواصلاتی به عنوان زبان گویای جاده‌ها و راهنمای مسافرین و کاربران جاده‌ای عمل میکنند و باید تمام تلاش راهداران و کارشناسان در جهت جانمایی صحیح، استفاده به اندازه و متناسب با نقطه مورد نظر متمرکز شود.

شکری با اشاره به بهبود روز افزون ارتقای شاخصه‌های ایمنی در محور‌های استان گفت: باید تمام تلاش و کوشش مان در مکانیابی اصولی علایم، توجه به مقررات و آیین نامه‌ها در نصب آن‌ها و معدوم سازی تابلو‌هایی باشد که خارج از مقررات نصب شده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: بخشنده نمودن جاده‌ها و ایمن سازی آن‌ها جهت تقلیل تصادفات وظیفه خطیری بر عهده تک تک مسئولین، کارشناسان و پیمانکاران است چراکه ما همه در مقابل حفظ جان و امنیت مردم در محور‌های مواصلاتی وظیفه بزرگی داریم و باید تمام همت خود را در انجام این رسالت بزرگ به کار ببندیم.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری دوره ارتقاء ایمنی راه‌ها در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.