صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی خود و مدیران راه شهرسازی استان از بزرگراه در حال ساخت یاسوج _ شیراز بازدید کرد.

بازدید استاندار از بزرگراه در حال ساخت یاسوج شیراز

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد دراین بازدید با اشاره به مهم بودن محور مواصلاتی یاسوج - شیراز گفت: این محور به دلیل نامناسب بودن و وجود نقاط حادثه خیز سالانه تصادفات زیادی رخ می‌دهد که باید هرچه زودتر این محور بازسازی ونقاط حادثه خیز اصلاح شود.

او با بیان اینکه بزرگراه در حال ساخت یاسوج _ شیراز به طول ۳۷ کیلومتر است گفت: ۲۳ کیلومتر این بزرگراه قرار است چهار خطه شود که این موضوع کمک زیادی به کم کردن تصادفات در این محور می‌کند.

استاندار کهگیلویه بویراحمد با شاراه به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۴ میلیارد تومان هزینه ساخت بزرگراه یاسوج - شیراز شده است افزود: این بزرگراه به ۱۱۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیز نیاز دارد که بخاطر اهمیت موضوع باید هرچه زودتر این میزان اعتبار اختصاص پیدا کند.

کلانتری در این بازدید خطاب به پیمانکاران این طرح گفت: محور‌های یاسوج- شیراز و پاتاوه به دهدشت از جمله مهمترین این محور‌های مواصلاتی استان است که باید با همت جهادی تمام تلاش برای ساخت و بازسازی این محور‌ها انجام شود.

انتهای پیام/پ

 بزرگراه در حال ساخت یاسوج شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.