مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به مهاجرت علیرضا فغانی واکنش نشان داد.

واکنش مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به مهاجرت فغانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به یک هفته پیش خبر مهاجرت علیرضا فغانی یکی از داوران برتر جهان، به کشور استرالیا در فضای مجازی منتشر شد که بازخوردهای زیادی از سوی کاربران داشت. انتشار خبر مهاجرت فغانی به استرالیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و با انتشار توییتی در صفحه رسمی این کنفدراسیون رسمی شد که بر اساس این توییت علیرضا فغانی با قرارادی تمام وقت برای فصل ۲۰- ۲۰۱۹ در لیگ A  کشور استرالیا قضاوت خواهد کرد.

اما به تازگی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نسبت به مهاجرت فغانی با انتشار توییتی در صفحه خود واکنش نشان داد و اعلام کرد که در کشور جوانانی با استعداد وجود دارند که به زودی آوازه نام آن‌ها شنیده خواهد شد. متن توییت مازیار ناظمی به این شرح است:

" به سلامت! آنقدر جوان ارزنده و آماده داریم که با نام عزیز ایران در عرصه های بزرگ نامشان بزودی شنیده خواهد شد و آنها را شاهد خواهید بود "

واکنش مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به مهاجرت فغانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۳۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
چرا زود قضا وت میکنید این همه فوتبالیست به کشورهای دیگه رفتند کسی اعتراض کرد حالا آقای فغانی به هر علتی برای ادامه داوری در لیگ استرالیا رفته و اعلام کرده در داوری بین المللی با پرچم ایران شرکت خواهد کرد مسئولان باید مواظب باشند که حرفی نزنند که جبران سخت باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
پيش بسوي آينده جوان ها آقا بشين زنده كنيد رسم جوانمردي رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
فغاني ما كه بد تو رو نمي خواهيم ولي تو بد خودت را خواستي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
ایشان دیگه یک استرالیایی هست چون آنجا را به وطنش ایران ترجیح داده و استرالیا وطنش شده