تجهیز ۳۹ مسجد و مدرسه مانه و سملقان توسط بنیاد مستضعفان

مجری طرح آبادانی و پیشرفت مانه و سملقان از تجهیز ۲۰ مدرسه و ۱۹ مسجد این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز طرح آبادانی و پیشرفت «مانه و سملقان» تجهیز مساجد و مدارس این شهرستان در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مسعود امینی مجری طرح آبادانی و پیشرفت مانه و سملقان گفت: همزمان با آغاز طرح آبادانی و پیشرفت مانه و سملقان تجهیز ۱۹ مسجد و ۲۰ مدرسه این شهرستان در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار گرفت.

امینی افزود: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عملیات بازسازی مساجد این شهرستان با اقداماتی، چون گچکاری، آجرکاری، ایزوگام، محوطه‌سازی، احداث سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گرفت و در حال حاضر تجهیز ۱۹ مسجد به وسایل سرمایشی و گرمایشی و همچنین تهیه فرش سجاده‌ای به‌پایان رسیده است.

او اظهار کرد: بنیاد مستضعفان از زمان شروع طرح آبادانی و پیشرفت مانه و سملقان در گام نخست در حوزه روستایی نوسازی، تعمیر و تجهیز ۲۰ مدرسه را در دستور کار قرارداد که ازجمله اقدامات انجام‌شده می‌توان به رنگ‌آمیزی و زیباسازی مدارس به مقدار ۳۰۰۰ مترمربع، تهیه کیت‌های ورزشی و آموزشی مطابق با سرفصل کتب آموزشی، تعویض مبلمان مدارس و هوشمند سازی کلاس‌های درس اشاره کرد.

انتهای پیام/ ر

تجهیز ۳۹ مسجد و مدرسه مانه و سملقان توسط بنیاد مستضعفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.