جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی هرگونه ممانعت و تضعیف مبارزه با مفاسد اقتصادی را گناهی بزرگ و نابخشودنی دانست و از مردم خواست مسئولان قوه قضائیه را مورد حمایت قرار دهند.

جمعیتبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود از عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی را اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

هو العزیز الحکیم

در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی از سوی قوه محترم قضائیه، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی مواضع خود را به شرح ذیل اعلام می‌کند:

۱- جمعیت حرکت مقتدرانه قوه قضائیه در برخورد با خاطیان و مفسدان اقتصادی و دست اندازان به بیت المال را که از سوی مدیریت سابق قوه قضائیه شروع شده و از سوی مدیریت فعلی ادامه یافته است و موجب خوشحالی دوستان انقلاب و ناراحتی و دلخوری معاندان و مفسدان گردیده و احساس عدالت را در جامعه جاری و ساری ساخته، مصداق برخورد انقلابی و مدیریت جهادی دانسته و حمایت کامل و همه جانبه خود را از آن اعلام می‌دارد.

۲- بدیهی است این حرکت با حفظ سرعت و قاطعیت خود، باید با دقت صورت گرفته و فرصت کافی جهت دفاع به متهمان داده شود.

۳- جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی معتقد است مبارزه با فساد به شکل کنونی دیرهنگام شروع شده و اگر این رویه از سال‌های قبل شروع شده بود، بسیاری از اشکالات و مفاسدی که امروزه شاهد آن هستیم وجود نداشت. لازم است مبارزه با فساد اقتصادی بدون وقفه ادامه پیدا کرده و این حرکت به رویه قطعی و بلاانقطاع قوه قضائیه تبدیل گردد.

۴- این جمعیت مراتب تشکر و قدردانی خود را از ریاست محترم قوه قضائیه و قضات و کارمندان و ضابطین محترم قضایی اعلام کرده و از همه آنان می‌خواهد بدون توجه به جوسازی‌های احتمالی و فشار‌هایی که ممکن است به عناوین مختلف در صدد جلوگیری از قدرت گرفتن این حرکت عظیم باشد، قاطعانه و مقتدرانه به وظایف اسلامی و انقلابی خود در برخورد با مفاسد اقتصادی و گسترش عدالت در جامعه عمل نمایند.

۵- این جمعیت از همه مدیران و مسئولین کشور از جمله قوه مقننه و مجریه می‌خواهد همانگونه که تاکنون از این حرکت اصلاحی حمایت کرده اند، در آینده نیز بر حمایت و همکاری خود در این زمینه افزوده و قوه محترم قضائیه را در بستن راه مفسدان و جلوگیری از دست اندازی به بیت المال یاری نمایند.

۶- این جمعیت هرگونه ممانعت و تضعیف مبارزه با مفاسد اقتصادی را گناهی بزرگ و نابخشودنی دانسته و از عموم ملت شهیدپرور ایران اسلامی درخواست دارد با حضور خود در صحنه و اعلام مفاسد و پیگیری و مطالبه گری نسبت به این حرکت انقلابی، مسئولین محترم قوه قضائیه را مورد حمایت قرار داده و زمینه تقویت و موفقیت و استمرار آن را فراهم آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار