بانوی دوومیدانی کار کشورمان گفت: من به خاطر ازدواج و حضور همسرم در استرالیا به این کشور می‌روم و مسئله دیگری مطرح نیست.

آیلین بابکی بانوی دوومیدانی کار کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه قرار است به استرالیا مهاجرت کند، گفت: من به علت اینکه همسرم در استرالیا اقامت می‌کند قرار است به این کشور بروم تا در آنجا زندگی کنم. موضوع امکانات فدراسیون دوومیدانی ارتباطی به سفرم ندارد.

بابکی درباره اعتراضش به امکانات ضعیف فدراسیون دوومیدانی اظهار کرد: من زمانی که خبری مبنی بر مهاجرتم به استرالیا به علت امکانات ضعیف فدراسیون را خواندم شوکه شدم، چون علت رفتنم به استرالیا حضور همسرم در این کشور است و موضوع دیگری در این مورد مطرح نیست. همچنین من یک بار در مسابقات قهرمانی کشور در مورد خوابگاه اذیت شدم به همین علت اعتراض کردم.


بیشتر بخوانید: واکنش نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی به مهاجرت آیلین بابکی


عضو تیم دوومیدانی سپاهان بیان کرد: با توجه به اینکه با تیم دوومیدانی سپاهان قرارداد دارم موظف هستم تا پایان قراردادم در این تیم مسابقه بدهم و بعد از مسابقات داخل سالن آسیا در زمستان راهی استرالیا می‌شوم تا در آنجا اقامت کنم.

حضورم در یک تیم خارجی بستگی به شرایط دارد

او درباره اینکه در استرالیا به تیمی می‌پیوندد، گفت: بله اگر شرایط فراهم باشد با یک تیم خارجی قرارداد می‌بندم و این موضوع بستگی به شرایط دارد که به تیمی در خارج از کشور بپیوندم یا نه. من زیر نظر یک مربی خوب برای تیم ملی دوومیدانی کشورمان مسابقه می‌دهم و رکوردم را ثبت می‌کنم.

بابکی درباره نخستین حضور سپاهان در لیگ دوومیدانی بیان کرد: سپاهان اولین باشگاهی بود که با این تیم قرارداد بستم و این تیم کیفیت و امکانات خوبی این تیم داشت و امیدوارم این موضوع استارت خوبی برای باشگاه‌های دیگر باشد که در دوومیدانی سرمایه گذاری کنند.

بانوی دوومیدانی کشورمان درباره اینکه گفته می‌شود رکورد‌ها در لیگ دوومیدانی بانوان پایین است، گفت: رکورد‌های زده شده خوب بود. البته من به علت اینکه مرحله اول لیگ دوومیدانی همزمان با مراسم ازدواجم بود نتوانستم شرکت کردم و در مرحله دوم هم آمادگی نداشتم و رکورهایم خوب نبود.

یک رختکن ویژه برای بانوان در ورزشگاه آفتاب انقلاب نیست

او درباره اینکه گفته می‌شود رختکن بانوان در سرویس بهداشتی قرار دارد و صیامی دبیر فدراسیون گفته که ۳۰ اتاق در ورزشگاه داریم، بیان کرد: یک رختکن ویژه برای بانوان در ورزشگاه آفتاب انقلاب وجود ندارد و ما در جا‌های مختلف باید لباس‌های خود را تعویض کنیم. اتاق‌های موجود در ورزشگاه آفتاب انقلاب برای ورزشکارانی است که خوابگاه دارند و تیم دوومیدانی آپ از این اتاق‌ها برای تعویض لباس‌ها استفاده می‌کرد.

بانوی دوومیدانی کاران کشورمان درباره اینکه بانوان کشورمان می‌توانند سهمیه المپیک بدست آورند، گفت: چند نفر از بانوان دوومیدانی کار لیاقت این دارند که سهمیه المپیک بگیرند و فقط دختران به کمی توجه مسئولان نیاز دارند.


بیشتر بخوانید: قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار