مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری سومین دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن آموزش و پرورش سراسر کشور به میزبانی مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عسکری نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری سومین دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن آموزش و پرورش سراسر کشور به میزبانی مازندران خبر داد و گفت: کارشناسان قرآن آموزش و پرورش سراسر کشور از ۱۵ مهرماه امسال مهمان این استان خواهند بود.

او افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی و دیگر واحد‌های مرتبط، از دو هفته قبل جلساتی را برای میزبانی این دوره در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار کردند و برنامه ریزی صورت گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آیین افتتاحیه در سالن همایش‌های بین‌المللی شهر رامسر با حضور برخی مفاخر، قاریان برجسته و شخصیت‌های قرآنی کشور برگزار خواهد شد، گفت: از ۱۵ تا ۱۸ مهرماه شاهد حضور بیش از هزار نفر از فعالان قرآنی سراسر کشور در یک دوره آموزشی خواهیم بود.

نیکزاد با اشاره به این نکته که مازندارن در امور پرورشی و فرهنگی و هنری بار‌ها به شایستگی میزبان جشنواره‌ها و همایش‌های کشوری بوده است، افزود: آموزش نیروی انسانی متخصص و بالابردن سطح آگاهی و اطلاعات کارشناسان و مربیان، می‌تواند زمینه ترویج فرهنگ قرآنی را در مدارس موجب شود.

او از دیگر نهاد‌های دست اندرکار در حوزه فرهنگ و قرآن از مسئولان خواست تا با همکاری خود یاری رسانند تا آموزش و پرورش مازندران، میزبان شایسته‌ای برای این دوره باشد.

انتهای پیام/ م

برگزاری دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن آموزش و پرورش در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار