مجید کیهانی از شرکت در انتخابات فدراسیون جهانی و کنگره مسابقات جهانی در دوحه قطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی از سفرش به دوحه قطر در روز دوشنبه برای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی و کنگره مسابقات جهان در دوحه قطر خبر داد.

کیهانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اجلاس انتخابات فدراسیون جهانی و کنگره رقابت‌های جهان با حضور همه روسای فدراسیون‌های جهان در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه در شهردوحه قطر برگزار می‌شود.

او افزود: ۲۰۴ رئیس فدراسیون دنیا در قطر حضور می‌یابند تا در اجلاس، کنگره، همایش و در نهایت انتخابات فدراسیون جهانی دوومیدانی شرکت کنند و  رئیس و اعضای هیئت رئیسه دووومیدانی را انتخاب کنند. همچنین من در این انتخابات کاندید نشدم.


بیشتر بخوانید: قهرمانی آسان پرداخت در لیگ دوومیدانی


علاوه بر این طبق برنامه ریزی صورت گرفته حدادی، تفتیان و پیرجهان، نمایندگان ما در مسابقات جهانی دوحه قطر هستند که حدادی به همراه مربی خارجی اش به طور مستقیم از بلاروس به دوحه قطر می‌رود و تفتیان و پیرجهان هم روز سه شنبه راهی این کشور می‌شوند تا برای این رقابت‌ها آماده شوند.  

مسابقات جهانی دوومیدانی  در روز‌های ۲۷ سپتامبر تا ۵ اکتبر در دوحه قطر برگزار می‌شود که ۳ نماینده کشورمان در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.  

انتهای پیام/ 

زمان سفر رئیس فدراسیون دوومیدانی به دوحه قطر مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار