فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز جریان مقاومت که ثمره دفاع مقدس است هیمنه استکبار را شکست داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مراسم ویژه گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در یاسوج ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: فرا رسیدن دفاع مقدس را گرامی داشته و خداوند را بابت حضور، بصیرت، حمایت و دشمن شناسی مردم و مسوولان و بابت امنیت در منطقه نا امن با رهبری حضرت آقا شکرگذاری می‌کنیم.

سردار حمید خرم دل  افزود: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تا امروز با هوشیاری و بصیرت طی شده و  ادامه راه طی خواهد شد، امروز به یک انسجام و قدرت رسیده‌ایم که دشمنان هر دسیسه و توطئه‌ای داشته باشد شکست خواهد خورد.

او بیان کرد: یک روز در ابتدای انقلاب به سیم خاردار نیاز داشتیم، اما امروز رزمندگان و نخبگان با پیشرفت در امور دفاعی پهباد دشمن را در خلیج فارس توقیف می‌کنند، نفتکش را توقیف می‌کنند، اما مقابله به مثل می‌شود، امروز جریان مقاومت که ثمره دفاع مقدس است هیمنه استکبار را شکست داده است.

خرم دل ادامه داد: دشمنان ما که روزی بر علیه ما گردنکشی می‌کردند،  امروز قصد گرفتن عکس یادگاری با ایران را دارند، اگر روزی لازم باشد همه داشته‌های خودمان را نشان دهیم دشمنان خواهند دید چه بلا‌هایی بر سر آن‌ها خواهد آمد.

فرمانده سپاه فتح ادامه داد: در دفاع مقدس کمبود تجهیزات و هجوم همه جانبه دشمن بر علیه کشور بود، اما ملت و امام ایستادند و دشمنان شکست خوردند و امروز با همه توطئه‌ها با توسل به اهل بیت و فرامین ولایت دشمنان شکست خورده هستند.

او گفت: امروز نیروی انتظامی، ارتش، وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران، همه با اقتدار و هوشیاری سبب ایجاد قدرت کشور شده‌اند، در این مکان با امام ولایت پیمان بسته که تا آخرین قطره خون از انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

۳۱ شهریور ۱۳۵۹ هجری شمسی مصادف است با آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله ایران و عراق، که این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

  مقاومت و ایستادگی درسی است که از عاشورا گرفته شده است

استاندار کهگیلویه و بویر احمد در مراسم ویژه رژه نیرو‌های مسلح در یاسوج گفت: در آغازین روز هفته دفاع مقدس در استان غیرتمند و حماسه آفرین و دلیر پرور کهگیلویه و بویراحمد و در شهر یاسوج هستیم به روح منور و مطهر امام (ره) که در‌های حیات طیبه را نه تنها برای انقلاب بلکه برای همه آزادگان باز کرد درود می‌فرستیم، درود و سلام بر رهبر گرانقدر انقلاب که در مقابل دشمنان ایستاده‌است.

حسین کلانتری بیان کرد: امروز در شرایطی سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که دشمنان اسلام تمام توان خود را در جدیدترین مسیر برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته‌اند و روزی در جنگ قریب به ۷۰ کشور، انواع تجهیزات، و سلاح‌ها را را در اختیار آن‌ها قرار دادند، اما با وحدت در مقابل آن‌ها ایستادگی کردیم.

او افزود: امروز مقاومت و ایستادگی درسی است که از عاشورا گرفته شده است و نیرو‌های مسلح ما سبب شکست پیشرفته‌ترین سلاح‌های امریکایی‌ها شده‌است.

کلانتری گفت: امروز با تدابیر دستگاه دیپلماسی نظر آقای ظریف که نماینده نظام است توانسته است دشمنان را شکست داده و این فرد را تحریم کنند.

او ادامه داد: امروز در این استان ارگان‌های سپاه، ادارات و نهاد‌ها برای خدمت به مردم متحد هستند، زیرا آنها، ولی نعمتان انقلاب هستند و ارزش ما مسوولان به خدمت مردم است و ایستادگی شما مسوولان وظیفه ما را سنگین‌تر کرده تا با تمام تلاش بیشتر و بهتر بتوان به شما مردم خدمت کرد، امروز نسل جوان گام دوم انقلاب را در حال پیشبرد بوده و سبب پیشرفت انقلاب هستند.

 انتهای پیام/غ

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.