با قطع سیستم استعلام نظام وظیفه در مراکز پلیس +۱۰ تا اطلاع ثانوی امکان صدور گذرنامه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برای دومین روز پیاپی سیستم استعلام نظام وظیفه مراکز پلیس +۱۰ قطع است.

با نزدیک شدن ایام پیاده روی اربعین حسینی حجم مراجعات به مراکز پلیس +۱۰ برای صدور گذرنامه افزایش یافته، اما این مراکز قادر به انجام امور مربوط نیستند.


بیشتر بخوانید: فیلم/ سرگردانی متقاضیان صدور گذرنامه به علت قطعی سیستم‌های پلیس + ۱۰


مدیر یکی از مراکز پلیس +۱۰ در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: سیستم استعلام وضعیت نظام وظیفه از روز پنجشنبه قطع شده است و نمی‌توانیم ثبت نام شهروندان را انجام دهیم.

او در ادامه خطاب به شهروندانی که در صف ایستاده بودند، گفت: تنها می‌توانیم مراحلی که ارتباطی با سیستم ندارد را انجام دهیم تا کار شما کمی پیش رود.

به گفته او این قطعی سراسری هست و مربوط به یک یا دو مرکز پلیس +۱۰ نمی‌شود.

پاسخ پلیس در مورد علت قطعی سیستم های پلیس +10

معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا با ارسال متنی در خصوص علت قطعی سیستم های پلیس +10 اعلام کرد: در خبر کار شده آن رسانه، با بررسی های انجام شده مشخص شده هیچ قطعی در سامانه وظیفه عمومی و گذرنامه دیروز و امروز وجود نداشته و دیروز و امروز حدود 60 هزار گذرنامه برای چاپ تائید شده که درصد بالایی با اخذ استعلام مشمولیت از سامانه وظیفه عمومی انجام شده است و احتمال کندی تائید در تعداد اندکی از دفاتر پلیس10+ به علت وضعیت سیستم های رایانه ای و حجم بالای درخواست ها در این ایام می باشد. ضمن اینکه هدف ناجا در حذف وثیقه ودیعه مشمولان و افزایش ساعت کاری کارکنان در حوزه های مرتبط سازمان وظیفه عمومی ناجا و گذرنامه تسهیل و تسریع در فراهم نمودن امکان تشرف و زیارت کربلای معلا در اربعین می باشد.

انتهای پیام/

علت قطعی سیستم استعلام وضعیت نظام وظیفه چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار