سیمای مرکز قزوین در برنامه «استودیو ۷۹» مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی روز را با نگاه نقادانه و طنز بررسی می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از تحلیل و بررسی موضوعات فرهنگی و اجتماعی در «استودیو۷۹» خبر داد و گفت: فصل اول این برنامه در ۱۳ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای به زودی روی آنتن شبکه قزوین خواهد رفت.

اکبری افزود: «استودیو ۷۹» در هر قسمت با استفاده از ربات انسان نما با نام «بیژن» به یکی از معضلات و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی روز جامعه می‌پردازد.

او اضافه کرد: این ربات که دارای هوش مصنوعی است به عنوان دانای کل از گذشته و آینده باخبر است و همچنین خود به عنوان گزارشگر در سطح شهر برای تهیه گزارش حضور پیدا می‌کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه «استودیو ۷۹» همچنین در یک بخش کارشناسی به نام «سلطان» با برقراری ارتباط تلفنی همراه با زبان طنز به موضوع برنامه می‌پردازد و در پایان پیام اصلی برنامه توسط ربات «بیژن» به مخاطبان منتقل می‌شود.

او افزود: شبکه قزوین سعی دارد ضمن بهره گیری از ربات برای انتقال مفاهیم مورد هدف برنامه به مخاطبان، قزوین را به عنوان مهد علم رباتیک کشور معرفی و همچنین جلوه نو و تازه‌ای از نوع گفتگو و ارتباط گیری با مخاطبان دل آگاه و فرهیخته استان را فراهم کند.

این برنامه تلویزیونی با همکاری و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز تحقیقات سینتک در شبکه قزوین تولید می‌شود که به زودی روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ک

تولید برنامه «استودیو ۷۹» در سیمای مرکز قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار