فرماندار یزد گفت: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران و بیانگر مقاومت بیدار دلانی است که بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید محمد رستگاری فرماندار یزد گفت: پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است.

او افزود: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ما است و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

فرماندار یزد ادامه داد: روزها است که ذره ذره خاک میهن اسلامی ما، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله‌ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

او اظهارداشت: آنچه امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان غیور است و لذاهمواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان خواهیم بود.

رستگاری اضافه کرد: یادآوری حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس را از وظایف مستمر و همیشگی خود می‌دانیم.

انتهای پیام/ی

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام است

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.