مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت بیش از ۶۳ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در هشتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان گفت: در شش ماه اول امسال ۶۳ میلیون و ۷۶۲ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسید.

او بیان کرد: این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شماری در ۶ ماه گذشته به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۶ میلیون و ۵۱۳ هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس به ثبت رسیده افزود: علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

رحمتی از کاهش ۹ درصدی تصادفات جاده‌ای در ۶ ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: حضور شبانه روزی گشت‌های تلفیقی پلیس راه و راهداری در محور‌های مواصلاتی نقش بسزایی در کاهش تصادفات داشته است.

او مجهز شدن ۱۶۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان به سیستم روشنایی را یادآور شد و افزود: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌ها را اولویت اصلی خود قرار داده و در این زمینه جز استان‌های پیشروی کشور است.

انتهای پیام/ح

کاهش ۹ درصدی تصادفات جاده‌ای در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.