مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از راه یابی ۱۱ حافظ و قاری گیلانی به مسابقات کشوری قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: پس از برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم با حضور ۱۸۱ قاری و حافظ گیلانی در تیرماه امسال در رشت نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند.

او افزود: محمد رضا نمازی در رشته اذان، محمد علی عنبری در رشته قرائت و حسین عزیزی و سجاد اکباتانی در رشته ترتیل در مسابقات سراسری قرآن کریم حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: امیدرضا رحیمی در حفظ کل نیز دیگر نماینده گیلان در بخش برادران مسابقات سراسری قرآن کشور است.

حجت الاسلام علیزاده افزود: در بخش خواهران نیز زکیه صابر در رشته حفظ ۲۰ جزء، افسانه دنیایی در رشته ترتیل و سیده زینب تقوا پور در رشته حفظ کل به رقابت با نخبگان قرآنی کشور می‌پردازند.

او گفت: ثریا کوهستانی در رشته حفظ ۱۰ جزء و سمیه آصفی و عاطفه ناصح در رشته قرائت در مسابقات سراسری قرآن کریم حاضر می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، همچنین از حضور ۳ گیلانی در تیم داوری مسابقات سراسری قران کریم خبر داد و افزود: استاد محمود لطفی نیا در رشته قرائت و حفظ کل داور لحن، یوسف ایزدی در رشته ترتیل و حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء داور تجوید و جمشید بذر بخش در رشته دعاخوانی داور لحن هستند.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم از ۶ تا ۱۹ مهر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

حضور ۱۱ حافظ و قاری گیلانی به مسابقات کشوری قرآن کریم

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.