با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان عامل قتل ۲ جوان ۱۸ و ۲۲ ساله در شهرستان‌های خاش و سراوان به دام افتاد.

قاتل حرفه ای کمتر از یک ماه از جنایت دوم به دام افتادسردار قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی یک فقره مرگ مشکوک در پنجم مردادماه سال جاری در محله "اسلام آباد" شهر خاش موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سردار "محمد قنبری" بیان کرد: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد جوانی ۱۸ ساله که به صورت پیاده در مسیر منزل در تردد بوده که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، به سمت وی تیراندازی و بر اثر اصابت گلوله به قلبش در دم جان باخته است.

او  ابراز داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ‌های موجود در محل جنایت و یک سری تحقیقات میدانی ضارب را که جوانی ۲۴ ساله و سابقه دار است، شناسایی و دستگیر او را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از ۵۰ روز تحقیقات گسترده سرانجام متهم و یکی از همدستانش را صبح روز گذشته در محدوده خیابان آزادی شهر خاش در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

او  ابراز داشت: متهمان در مواجهه با مستندات پلیس به جرم خود با همدستی ۴ نفر دیگر از بستگانشان اعتراف و علت و انگیزه ارتکاب قتل را اختلافات طایفه‌ای اعلام کرده اند.

سردار قنبری با اشاره به دستگیری ۴ همدست دیگر متهمان تصریح کرد: در بررسی سوابق ضارب اصلی پرونده مشخص شد که این فرد شرور نیز جوانی ۲۲ ساله را در شهرستان سراوان به قتل رسانده است و در این مدت تحت تعقیب مقام قضائی بوده است.

انتهای پیام/ع

قتل در سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.