نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد اگر تجاوز علیه این کشور و حمله به آن متوقف نشود، یمن واکنش‌های قوی‌تر به این تجاوزات نشان خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، عبدالعزیر بن حبتور، نخست وزیر دولت نجات ملی یمن، در مصاحبه اختصاصی با المسیره اعلام کرد اگر تجاوز علیه یمن متوقف نشود و محاصره این کشور پایان نیابد در این صورت راه برای پاسخ‌های قوی‌تر این کشور باز خواهد شد.

او در این مصاحبه گفت: «طرح (مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن برای صلح) طرح بزرگی است که جناب رئیس آن را ارائه کردند. این طرح جزو مجموعه طرح‌هایی است که پیشتر هم به این شیوه ارائه شده بود. این طرح شجاعانه، فرصت را برای صلح در آینده فراهم می‌کند. شرط این طرح که به عنوان طرح صلح آن را ارائه می‌کنیم، این است که اگر آن‌ها زبان (ما) را متوجه نمی‌شوند ما هم امکانات خود را داریم و در آن صورت یحیی سریع (سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن) حمله به مناطق مختلف را اعلام خواهد کرد. امارات هم یکی از اهداف به شمار می‌آید. چون سخن و عمل مسئولان امارات یکی نیست.»

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن افزود: کسانی که به متجاوزان امید بسته‌اند باید از طرح اخیر المشاط استفاده کنند و به صف ملی بازگردند.

حبتور اضافه کرد: «طرحی که رئیس (شورای عالی سیاسی یمن) ارائه کرد- طرحی که بار‌ها ارائه شده بود- نه تنها راه‌های نجات را به آن‌ها نشان می‌دهد بلکه به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا در برابر خانواده‌ها و احزاب خود به آغوش میهن خود بازگردند؛ به شرط آنکه دست از مزدوری و ارتباط با طرح متجاوزانه بردارند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
ای رهبران سیاسی انصارالله یمن و نظامیان و ارتش غیور و شجاع یمن ای عبدالملک بدرالدین عزیز: فریب خدعه ها و نیرنگ های آمریکا و اروپا را نخورید که به هیچ عهدی پایبند نیستند حتی اگر به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رسیده باشد....... هرگز و کلا و هرگز فرصت ندهید که دشمنان قسم خورده شما در موقعیت طلائی حادث از حمله اخیر که 50% از توان صادرات نفت و گاز دشمن قطع شده موفق به خرید وقت و زمان شوند و خود را تجدید قوا کنند...... بلکه در حملات بعدی خود از تمام امکانات و تسلیحات به غنیمت گرفته شده از ارتش اجاره ای عربستان و امارات علیه مواضع حساس و حیاتی عربستان و امارات استفاده کنید تا ببینیم بار دیگر آمریکا و اروپا میتوانند با استتناد به لاشه های تسلیحات حملات شما به مواضع دشمنان تان رفتارهای ایذائی و شوهای تبلیغاتی فریب دهنده براه بیاندازند که حملات توسط لبنان و یا عراق و یا ایران برنامه ریزی شده؟؟!! به والله قسم به الله قسم که اگر تمام کل تاسیسات برق و آب عربستان و امارات را نابود کنید این جنگ خانمان سوز بین کشور یمن و عربستان و ائتلاف کنندگان با عربستان 3روزه به انتهای خود خواهد رسید شما در موقعیت عطف منحنی موازنه دفاعی هستید یعنی50% توان باقیمانده را نیز در عربستان و امارات مورد حمله قرار دهید البته اگر میتوانید و میشود با تسلیحات به غنیمت گرفته شده آمریکائی و اروپائی دست به این حملات بزنید که از هر دو سر برای شما سود و برد-برد است زیرا دیگر جلوی شوی تبلیغاتی دشمنان متحد شده علیه ملت مظلوم و شهیدپرور یمن نیز گرفته خواهد شد چراکه تمام تسلیحات تاریخ تولید شماره سریال و نشان سازنده را در بدنه خود دارند چگونه؟؟ دوباره آمریکا و اروپا خواهند توانست ادعا کنند که لاشه های پیدا و کشف شده مربوط به حملات ارتش یمن مربوط به ایران و یا لبنان و یا عراق است؟؟ آنگاه باید بالاجبار بپذیرند که مستشاران اجاره ای اسرائیلی و آمریکائی و اروپائی به اشتباه مواضع مورد حمله واقع شده در عمق خاک سعودی و امارات را بمباران کرده اند........
آخرین اخبار