مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی از ارسال بیش از ۸۵۰ اثر در ۲ بخش ترکی و فارسی به دبیرخانه کنگره شعر محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شب‌خیز مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه این کنگره ویژه استان‌های منطقه شمال غرب کشور است، گفت: علاوه بر این استان ها، شاعران شهر‌های دیگر از آن استقبال کرده و اثر‌های خود را به دبیرخانه تحویل داده اند.

او اعلام کرد: ۲۶۸ شاعر آثار خود را در حوزه مسائل روز جهان اسلام با عنایت به اصل کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا، ارزش‌های انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، جبهه جهانی مستضعفین، عدالت و عدالت خواهی، مدافعان حرم، مقاومت شیعیان در یمن، جمهوری آذربایجان، نیجریه، بحرین، وحدت در پرتو ولایت وقایع و رویداد‌ها به دبیرخانه کنگره شعر محرم ارسال کرده اند.

شب خیز در خصوص زمان افتتاح و اختتام این رویداد اعلام کرد: کنگره شعر محرم روز ۱۰ مهر سال جاری افتتاح و ۱۱ مهر با حضور هنرمندان، شاعران آیینی و مذهبی مطرح و بنام کشور با معرفی ۳۰ نفر از منتخبین به کار خود پایان می‌دهد.

او افزود: کنگره شعر محرم به همت سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی و با حمایت معاونت فرهنگی هنری سپاه عاشورا و ادارات و مراکز فرهنگی و هنری استان کلید خورده است.

 

انتهای پیام/ش

۸۵۰ اثر به دبیرخانه کنگره شعر محرم ارسال شد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.