رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: یکی از ضرورت‌های دوستی بین‌المللی این است که نیروهای بیگانه از منطقه بیرون بروند.


برای دوستی بین‌المللی، باید بیگانگان از منطقه بروند/ روحانی چهره صلح‌طلب ایران را در سازمان ملل به نمایش بگذاردمجید فراهانی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هاگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل درباره مواضعی که او باید بگیرد، اظهار کرد: طبیعی است که رئیس جمهور  از این تریبون استفاده کند تا پیام ایران به جهان را که همان پیام صلح و امید است ابلاغ کند.

فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: نکته مهم این است که از ایران چهره‌ای صلح طلب، احترام گذارنده به معاهدات و فعال بودن در معادلات جهانی به نمایش گذاشته شود.

او خاطرنشان کرد: تجمع سیاسی سالانه جهان که از هفته گذشته در نیویورک با حضور رؤسای جمهور جهان برای حضور در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل آغاز شده، فرصت خوبی است تا رئیس جمهور بتواند با سخنرانی خود در صحن مجمع عمومی به جهانیان اعلام کند ایران خواهان اتحاد و هماهنگی با کشورهای دنیا برای توسعه پایدار منطقه است و این هدف از طریق صلح، احترام گذاشتن به معاهدات بین‌المللی، امنیت کشتیرانی، نفت، انرژی و همچنین دوستی بین‌المللی ایجاد می‌شود.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: یکی از ضرورت‌های دوستی بین‌المللی این است که نیروهای بیگانه که با منطقه آشنا نیستند و نان آنها در تشنج و تنش منطقه است، از آبراه‌های منطقه‌ای بیرون روند و اجازه دهند مشکلات منطقه توسط کشورهای منطقه به شکل مسالمت‌آمیز حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار