استاندار خراسان رضوی گفت: طرح جهاد اجتماعی "نجات" را گام به گام و با مشارکت مردم در حاشیه شهر مشهد جلو خواهیم برد.

پیشبرد طرح جهاد اجتماعی «نجات» با مشارکت مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی در مراسم رونمایی از طرح جهاد اجتماعی "نجات" و افتتاح اولین مرکز اجرایی آن که با حضور مسئولین دستگاه‌های متولی حاشیه شهر مشهد در محل دفتر این مرکز برگزار شد، گفت: هر کار جامع و جهادی نیاز به فداکاری دارد و مدیران باید فرهنگ دفاع مقدس را در دستگاه‌های اجرایی جاری کنند.

او با اشاره به مشارکت ۴۱ دستگاه اجرایی در طرح ساماندهی حاشیه شهر مشهد، ادامه داد: اگر هر طرحی با اجماع فکری و همدلی همراه باشد بهتر مسیر خود را ادامه خواهد داد.

استاندار خراسان رضوی طرح نجات را یک موضوع اجتماعی برشمرد و گفت: برای اجرای طرح نجات نباید عجولانه برخورد کرد، چون این طرح باید با حرکت‌های منطقی و مشارکت مردم جلو برود؛ مردم هم باید در ساماندهی پیرامون خودشان مشارکت کنند.

رزم حسینی افزود: هر دستگاهی باید در مرکز اجرایی طرح نجات یک میز داشته باشد و هماهنگی‌های لازم با فرمانداری صورت گیرد؛ بهرحال امروز آغاز کار است و احتمالا در مسیر اجرا نیازمند هماهنگی‌های بیشتری خواهیم بود.

او از طرح جهاد اجتماعی "نجات" به عنوان یک پروژه نام برد و تصریح کرد: طرح ساماندهی حاشیه شهر مشهد یکی از پروژه‌های ملی کشور محسوب می‌شود که با همدلی مجریان آن را گام به گام انجام خواهیم داد.

انتهای پیام// م. ب

 

مشارکت ۴۱ دستگاه اجرایی در طرح ساماندهی حاشیه شهر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.