گفته ها و ناگفته های جنگ را در برنامه «پلاک» ببینید؛

از درخشان ترین عملیات هوانیروز در جنگ تحمیلی تا ناگفته هایی از عملیات کربلای ۴ در گفتگو با امیر ابراهیم محمد زاده جانشین اسبق هوانیروز

امیر ابراهیم محمد زاده جانشین اسبق هوانیروز میهمان دومین قسمت از برنامه پلاک با موضوع گفته ها و ناگفته های دفاع مقدس است.

از درخشان ترین عملیات هوانیروز در جنگ تحمیلی تا ناگفته هایی از عملیات کربلای ۴ در گفتگو با امیر ابراهیم محمد زاده جانشین اسبق هوانیروزبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه گفتگو محور «پلاک» پای صحبت‌های برخی از فرماندهان برجسته دفاع مقدس نشسته است تا گفته‌ها و ناگفته‌های جنگ تحمیلی را که  تجربه گران سنگی برای ملت بزرگ ایران بود، بررسی کند.

امیر ابراهیم محمد زاده جانشین اسبق هوانیروز جمهوری اسلامی ایران میهمان دومین قسمت از این برنامه است که درباره موضوعاتی چون درخشان ترین عملیات هوانیروز در جنگ تحمیلی، نقش تیزپروازان این نیرو در عملیات مرصاد و ناگفته هایی از عملیات کربلای ۴ صحبت کرد.

در ادامه می توانید این گفتگوی جذاب را مشاهده کنید.

(تعرفه اینترنت در سایت باشگاه خبرنگاران نیم بها است)


قسمت های قبل برنامه پلاک را در زیر مشاهده کنید:

قسمت اول: از ناگفته‌های ۳۴ روز مقاومت خرمشهر، تا ماجرای بزرگترین عملیات ارتش در گفتگو با امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ستاد کل ارتش


انتهای پیام/

امیر ابراهیم محمد زاده  در برنامه پلاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۵:۲۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
این خبر نگار. خیلی بد و خارج از ادب خبر نگاری حرف میزنم