مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: بیش از ۲۵ هزار بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی بین دانش آموزان نیازمند فارس توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: ۲۵ هزار بسته تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس به دانش آموزان اهدا شد تا مهر مهربانی در مدارس رونق گیرد و لبخند بر لب این علاقه‌مندان به علم و تحصیل نقش بندد.

او افزود: این بسته‌ها شامل کیف، دفترچه، مداد، مداد رنگی و خودکار است که بین دانش آموزان مناطق محروم استان توزیع شده است.

بذرافشان ادامه داد: دو هزار بسته به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان با همکاری شرکت توزیع نیروی برق شیراز و از محل درآمد حاصل از حذف قبوض کاغذی برق تهیه شده است که امروز بین دانش آموزان نیازمند شهر شیراز توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، از تداوم کمک‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای دانش آموزان نیازمند استان در طول سال تحصیلی خبرداد و اظهارداشت: پرداخت کمک هزینه شرکت در کلاس‌های تقویتی، کنکور و پرداخت هزینه سرویس مدارس از دیگر برنامه‌های این نهاد برای کمک به این دانش آموزان است.
انتهای پیام/م

توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار