مدیر هماهنگی روابط تجاری با کشور عراق گفت: در ایام اربعین هر ایرانی می‌تواند با خودروی شخصی از طریق مرز شلمچه به کشور عراق سفر کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، فاضل سلامات مشاور استاندار خوزستان و مدیر هماهنگی روابط تجاری با کشور عراق دیروز گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از ۳۰ شهریورماه هر ایرانی می‌تواند با خودروی شخصی خود و فقط از طریق مرز شلمچه به کشور عراق سفر کند.

او افزود: این تصمیم برای سهولت در تردد زوار اربعین است و زائران می‌توانند با خودروی شخصی خود و پلاک ایرانی به کشور عراق سفر کنند و به زیارت بپردازند.

مشاور استاندار خوزستان و مدیر هماهنگی روابط تجاری با کشور عراق گفت: این تصمیم از تاریخ ۳۰ شهریورماه اجرایی شده است و زائران می‌توانند از این تاریخ تا پایان اربعین بر اساس این دستورالعمل با خودروی شخصی از مرز شملچه به عراق بروند.

سلامات افزود: این تصمیم کشور برای تردد خودرو‌های ایرانی به کشور عراق از طریق مرز شلمچه یک تصمیم بسیار خوب است و به تردد زائران در زمان اربعین کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/ د

تردد زوار اربعین حسینی با خودرو شخصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
سلام از شلمچه کسانی که قرار بوده با ماشین شخصی به کشور عراق بروند در جریان باشند .عراق یک سوم قیمت ماشین را ودیعه به پول عراق می گیره.مثلا اگرقیمت ماشین ۶۰ میلیون تومان هست باید ۲۰میلیون تومان رابه دینار تبدیل کنید و ودیعه بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
خیر اینطور نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۶:۵۳ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
سلام .خیلی خوبه که با خودروی شخصی سفر کنید وهزینه زیاد کرایه کشور عاق پرداخت نشه .فقط یه سوال آیا پلاک اروند هم اجازه عبور دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۶:۱۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
آیا میتوان با وانت شخصی به زیارت رفت