پرداخت سه هزار و ۳۳۴ فقره تسهیلات به واحد های تولیدی مشکل دار استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از پرداخت سه هزار و ۳۳۴ فقره تسهیلات به واحد‌های تولیدی مشکل دار استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،غلامرضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی  افزود: این استان با پرداخت سه هزار و ۳۳۴ فقره تسهیلات در قالب رونق تولید از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا تیر امسال، رتبه نخست را در بین ۳۱ استان کشور از آن خود کرد.

او اضافه کرد: تمام پرداخت‌های این بخش از طریق سامانه بهین‌یاب و پرداخت‌های مستقیم بانک‌های عامل بوده که در اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان صورت گرفته است.

او اظهار داشت: این عملکرد درخشان مرهون تلاش‌های بی وقفه و موثر دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در آذربایجان غربی و تمامی دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه بانک‌های عامل استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: در نیمه نخست امسال نیز ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به هفت واحد تولیدی پرداخت شده که زمینه ایجاد اشتغال برای ۱۲۹ نفر را فراهم کرده است.

بابایی گفت: همچنین با پرداخت ۳۶۳ میلیارد ریال تسهیلات برای فزایش ظرفیت ۲۲ واحد تولیدی از موقعیت شغلی ۴۵۳ نفر در آذربایجان غربی صیانت شده است.

 

انتهای پیام/م

 

آذربایجان‌غربی رتبه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید را کسب کرد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.