معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور کار سرشماری عمومی زنبورستان‌های جنوب استان کرمان از ۶ لغایت ۱۹ مهر با تلاش کارشناسان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد رضا قائدی فر معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت: هر سال در مهر ماه طرح آمارگیری زنبورستان‌ها در سراسر کشور به صورت هماهنگ آغاز و تا حدود دو هفته ادامه دارد.

او افزود: با توجه به اهمیت ثبت اطلاعات زنبورستان‌های منطقه در سامانه آمار همه خدمات تعاونی‌های زنبور داری و سایر خدماتی که در آینده به زنبورداران ارائه می‌گردد، منوط به ثبت اطلاعات در این سامانه است.

قائدی فر در ادامه افزود: در این سرشماری تعداد زنبورستان‌ها و کلنی ها، میزان تولید، تعداد شاغلین، پوشش بیمه‌ای و ... مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

اوبیان کرد: همه‌ی زنبورداران جنوب کرمان درخواست کرد از کوچ خود داری کنند و زنبورستان‌ها در مدت سرشماری، همکاری لازم را با کارشناسان جهاد کشاورزی و اتحادیه زنبورداران داشته باشند.

قائدی فر گفت: در صورت مراجعه نکردن به آنها، حتما به منظور ثبت و سرشماری کلنی‌های زنبور عسل به مراکز خدمات جهادکشاورزی و مدیریت‌های جهادکشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام /ی

همه‌ی زنبورداران جنوب کرمان  از کوچ خود داری کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.