مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، دارت و فوتبال رومیزی با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان این شرکت در بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، دارت و فوتبال رومیزی با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از کارکنان  این شرکت در بافق برگزار شد.

او افزود: در رشته پرهیجان تیراندازی با تفنگ بادی ۸۰ شرکت کننده به صورت تک حذفی با هم به رقابت پرداختند که در پایان سید منصور میرعلمی به مقام اول رسید و سیدعلی ناظری و سیدسعید طباطبایی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

کاظمی ادامه داد: در رشته مفرح دارت از بین۶۰ شرکت کننده شهاب افتخاری، احسان صرافی پور و مهدی درندی توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

او تصریح کرد: در رشته فوتبال رومیزی هم ۲۰ شرکت کننده به مصاف یکدیگر رفتند که سید سعید طباطبایی توانست مقام اول را کسب کند و امیر امیر سرداری و حسین شمس الدینی به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: چهارشنبه ۳ مهرماه بعد از مسابقه تنیس روی میز مراسم اختتامیه‌ای برگزار و به نفرات برتر هر رشته مدال و جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ی 

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در بافق برگزار شد

برچسب ها: تیراندازی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار