در راستای پایش و رفع مشکلات واحد های تولیدی بیش از دو هزار مصوبه تصویب شد که ۷۴ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان، گفت: مشکلات ۹۵۹ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان بررسی و برای رفع آن‌ها که عمده‌ترینشان مشکلات بانکی، تأمین اجتماعی و زیربنایی و مالیاتی و غیره محسوب می‌شوند، تصمیماتی اتخاذ شده است.

او با بیان اینکه دو هزار و ۴۲ مصوبه برای رفع موانع تولید استان سمنان به تصویب اعضای کارگروه رسیده است، تأکید کرد: ۴۰ درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۱۶ درصد مربوط به امور زیر بنایی، ۱۵ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۶ درصد مربوط به تأمین اجتماعی و مابقی نیز مربوط به سایر بخش‌ها بوده که ۷۴ درصد این مصوبات اجرایی شده است.

اسودی در ادامه بیان کرد: با توجه به ابلاغ بسته حمایتی تسهیلات رونق تولید ۹۸ و هم‌زمان با ثبت‌نام از متقاضیان، ۶۵ واحد تولیدی صنعتی، صنفی و کشاورزی برای دریافت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که با پرداخت تسهیلات به این واحد‌های تولیدی حدود ۶۰ فرصت شغلی جدید در این واحد‌ها ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در سال جاری و از زمان ابلاغ دستورالعمل ثبت‌نام بهین یاب، ۱۷۴واحد تولیدی در سطح استان برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کردند.

او ضمن بیان اینکه از زمان ابلاغ تسهیلات رونق تولید سال ۹۸، ۱۷۴ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند، گفت: این واحد‌های تولیدی در بخش‌های صنعتی، صنفی و کشاورزی ثبت‌نام و پرونده ۲۶ واحد ازاین‌بین به بانک‌ها ارسال‌شده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان در ادامه خاطر نشان کرد: این ۲۶ واحد برای دریافت تسهیلات به ارزش ۸۸۰ میلیون تومان توسط کمیته تسهیلات و تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی استان سمنان به بانک‌های عامل معرفی‌شده‌اند.

انتهای پیام / م

۱۷۴واحد تولیدی در استان سمنان برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کردند

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار