جدیدترین وضعیت کودک ۸ ساله سقوط کرده در باشگاه سنگ‌نوردی + فیلم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، جدیدترین وضعیت سلامت آرمان غیاثی را تشریح کرد.

جدیدترین وضعیت کودک ۸ ساله سقوط کرده در باشگاه سنگ نوردی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز یک کودک ۸ ساله اصفهانی به نام آرمان غیاثی هنگام تمرین در یک باشگاه سنگ نوردی، به شدت مجروح شد.

محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفتگوی تلفنی با خبر ورزشی شبکه سه، جزئیات این حادثه را تشریح کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۸:۰۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
خوب یک کلمه بنویسید چی شد ....مسخره....
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۱۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
در هر اجرای عملیات ورزشی یا کاری و غیره ... باید اول ریسکهای خطر شناسایی و ارزیابی و اولویت بندی و پیشگیری شوند و ایمنی و ایمن سازی و کنترل شوند توسط کارشناسان ایمنی و سلامت با تجربه و عالم این دیگه چه وضعیت نابسامان و نابخردانه و نا آگاهانه و پیشبینی نشده ریسکهای خطر و ایمن سازی نشده از طرف باشگاه ورزشی و مدیریت نالایق و ناشایست آن ورزش سنگ نوردی و آن مجموعه است اگر امکانات استاندارد ندارید اگر تجهیزات ایمنی استاندارد ندارید اگر کارشناس ایمنی بهداشت و سلامت ندارید اگر بودجه کافی برای برگذاری مسابقات استاندارد ورزشی ندارید اگر مدیریت مدبر و لایق و شایسته در متخصص این گونه ورزشها را ندارید خیلی بیجا و اشتباه و غلط کرده ایت مسابقه سنگنوردی پر از ریسک های خطر برگذار کردیت و با جان انسانها بازی کردیت مگر جان انسانها شوخی بازیست یا شاید مسئولان این رشته ورزشی کارتون کودکان را زیاد نگاه می کنند فکر می کنند انسانی که از ارتفاع پرت شد یا سقوط کرد روی زمین مثل توی کارتونهای کودکان دوبار سالم و سر حال بلند میشود و دوباره ادامه می دهد کمی استفاده از عقل و منطق و شعور و آینده نگری و استفاده از کارشناسان ایمنی و توجه از نظریات کاربردی کارشناسان ایمنی هم خوب است اگر خرد و بصیرت می داشتید به اینگونه حوادث اگر انسانی زنده نماند و جانش را از دست دهد می گویند حوادث جبران ناپذیر یعنی شما نمی توانید جان رفته عزیز و امید خانواده ای را به او و خانواده اش برگردانید و هزاران مشکلات کوچک و بزرگ و پنهان بعدی که برای این خانواده ها بعد از بوجود آمدن اینگونه حوادث بوجود خواهد آمد انشاءالله با دعای مردم مومنین مسلمین سالم و سلامت از بیمارستان خارج شوداین کودک خردسال و این حادثه ختم بخیر و جبران پذیر شود انشاءالله . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
قطعات پرواز 655 را از دریا نمیخواهید پیدا کنید ؟ علت فاجعه ی تنریف را نمیخواهید دربیاورید ؟؟؟ توی فیلم موبایل علت سقوط مشخص است احمال مربی و باشگاه . اون شخصی که از زیر یجه فرار کرد میتوانست بچه را تا حدی کنترل کند که حداقل به کما نرود . بچه بدون تشک و مهار در باشگاه خصوصی ؟؟؟؟؟؟