سرهنگ محمدحسن سلامی گفت: استان سمنان دارای هفت هزار و ۲۰۰ جانباز است که یک هزار و ۷۴۷ نفر آن‌ها بالای ۲۵درصد جانبازی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران برق منطقه‌ای سمنان گفت: این استان هفت هزار و ۲۰۰ جانباز تقدیم انقلاب کرده که یک هزار و ۷۴۷ نفر آن‌ها بالای ۲۵ درصد هستند.

او بابیان اینکه جانبازان و ایثارگران نماد‌های فرهنگی انقلاب هستند، تأکید کرد: استان سمنان بیش از دو برابر نرم کشوری، جانباز دارد یعنی درواقع طی دوران دفاع مقدس به ازای هر ۵۸ نفر در این استان یک نفر جانباز محسوب می‌شد که تقریباً دو برابر آمار کشوری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در ادامه ضمن اشاره به‌ضرورت گرامی‌داشت یاد جانبازان دفاع مقدس، ابراز کرد: وجود ایثارگران در هر مجموعه یک نعمت است و باید قدر و منزلت ایثارگران را بدانیم.

سلامی جانبازان را فاتحان قله‌های مجاهدت برای اسلام و انقلاب اسلامی دانست وبیان کرد: جانبازان و ایثارگران در اقتدار امروز ایران اسلامی سهم بزرگی دارند.

او بابیان اینکه جانبازان و ایثارگران امروز به‌عنوان نماد‌های ایثارگری و شهادت محسوب می‌شوند، بیان داشت: نگاه نسل چهارم انقلاب اسلامی به این قشر است.

در این مراسم از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / م

استان سمنان ۷۲۰۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.